2014年6月1日星期日

Instagram-相片分享(二)

外面艷陽高照,我卻要在家做家務。不是掃掃地這樣簡單(其實也不簡單......),而是要執拾雜物,以及抺櫃、抺廚房牆等。一向不擅長做家務,事倍功半,很沮喪。唯有出個blog鼓勵一下自己。



一次難忘的行山+野餐+寫生之旅。我們自製canapé扮上等人,哈哈!
  
間中會與幾位同事光顧同一家四川菜館。(但我忘了照片是否在那間拍:P)

文青style



共舞

@皇后像廣場


香港特色

 
老店

一直都用這個題:無題 :P

最後放一張異國相,醒醒神!

10 則留言:

  1. 抺廚房真係令人沮喪的事,我都好憎.

    那張芝士cracker好吸引,搞到我有d肚餓.:)

    回覆刪除
  2. 過去幾日,太陽唔淨止高照,簡直係毒烈。

    老實講,我真係好鬼憎做家務。呢幾日搞清潔,等如在桑那房幹苦活,必定休克收場,咪搞我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但出街都會休克啊!
      家務進展緩慢......

      刪除
  3. 如不用「無題」,可考慮用「耐人尋味」。

    回覆刪除
  4. no one likes to do housework :( try to get by with just twice a year. heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 半年唔洗廁所你估個廁所會變成點? :P

      刪除