2011年8月4日星期四

升級前想寫的blog文

寫Yahoo Blog寫了五年,現驚聞要「升級」,從試用者知道新網並不好用,估計Yahoo會再流失一批blog友。「試用期」有兩個月,之後Yahoo便會強迫所有blog升級。在未決定去留前,不如儘量在舊系統上post文,總算曾經燦爛吧!如真的不再用yahoo blog甚至不再寫blog,也算好頭好尾。

以下題目,有些在一年前便已計畫寫,可惜太難寫而不斷延期。有些則因為不斷被別的題目「打閃」而仍未有時間寫。有些則已有草稿。雖然未必能在個多月內完成所有題目,也想列出來提醒自己。


也想問問,你們有興趣先看哪些?我只是想知道,但未必會先寫。


待寫(/待完成)文章:

金成《像狗飲水》 難度:*** (update: done)
雙子座S   難度:** (update: done, may not post)
深雪的愛情觀:** (update: done)
韓國遊記   難度:* (update: done)
電影《出軌的女人》  難度:** (update: done, may not post)
工作雜談:同事   難度:** (update: done)
畫魔(去年5月就想寫!) 難度:***** (update: give up)
維也納遊記(去年5月就想寫!) 難度:*** (update: done)
Walkman(父親給我的禮物) 難度:*  (update: done)
堂本剛 難度:** (update: done)
偶像    難度:*** (update: didn't write that well, give up)
音樂 難度:** (update: done)
溫馨提示(拖足三年,未必能完成了) 難度:***** (update: give up)
九龍城遊記(舊文) 難度:* (update: post later)
電影短評 難度:** (update: done)


12 則留言:

  1. 好得意,你真的很在意UPGRADE BLOG這回事,其實隨咗SET FRIEND LIST唔識,又冇咗D表情符號,其他我又唔係咁大CONCERN。
    [版主回覆08/04/2011 07:42:00]或者升級後會冇事都唔定,或者我總有一天會適應(其實我未試用過,只係睇過)。d字可唔可以放大D? 依家好細。

    回覆刪除
  2. 電影短評先啦!
    [版主回覆08/04/2011 07:40:00]不愧為愛電影的BS2。 我仲打算最後先寫添。是沒有系統的短評, 放了些在blog的首頁, 曾更新過一、兩次。寫得看隨意, 沒什麼看頭啦!

    回覆刪除
  3. 我都唔想升級, 升級後似美國的 雅虎博, 無咁好用可能無了 博友要加晒上 聯繫人列表.
    [版主回覆08/06/2011 07:25:00]如果想繼而寫就要習慣下。總之感覺係"社區重建"啦!!
     

    回覆刪除
  4. 堂本剛 難度:** 因為好奇點解係堂本剛
    [版主回覆08/06/2011 07:27:00]唔知點解, blog友們一講完想睇邊個題目, 個難度會即刻高左一級! 為免文章遲遲未出, 先回答你。上年秋天突然迷上堂本剛, 狂聽佢d歌, 又買碟, 仲因為咁去多左信和。好似突然間需要一種精神寄托, 而佢既歌俾到我。

    回覆刪除
  5. 工作雜談:同事   難度:** 我最喜歡看內心獨白。
    [版主回覆08/06/2011 07:30:00]你話想睇後, 寫作難度即刻升級, 變 ***

    回覆刪除
  6. 我也來投票 :
    (1) 工作雜談:同事   難度:**
    (2) 維也納遊記(去年5月就想寫!) 難度:***
    升級後,即使我不再寫或不再在Yahoo的平台寫Blog,也很希望能跟你保持聯繫。
    [版主回覆08/06/2011 07:32:00]咁即係:
    (1) 工作雜談:同事   難度變*** (2) 維也納遊記(去年5月就想寫!) 難度變*** 我也希望與你保持聯繫, 就算揀不同平台, 也不要放棄寫blog啊! 很喜歡寫blog, facebook和微博都沒法比!

    回覆刪除
  7. 我想看遊記
    我都有好多文想寫, 不過要先做好公司裡的事. (忽然之間幹勁衝天 )
    [版主回覆08/06/2011 07:34:00]幹勁衝天咪好囉!! 其實問你地想睇咩, 都係想鼓勵自己寫快D。

    回覆刪除
  8. 我會日日過來,鵝芝快點寫文的了 最近公司發生了不少事,搞到我成個人好 high
    [版主回覆08/09/2011 08:03:00]high是否等於有工作動力? 那就好! 哈~ blog頂的那條banner便天都在提醒我寫多些~

    回覆刪除
  9. 谢谢芝!!
    [版主回覆08/09/2011 08:04:00]不用謝~ 這需要時間。很多問題, 總有一天會想通。

    回覆刪除
  10. 你好,很高興看妳的文章.
    繼續支持Yahooblog.
    希望繼續見到妳的blog文.
    [版主回覆08/10/2011 06:15:00]謝謝你!

    回覆刪除
  11. 你好,
    我選擇:
    深雪的愛情觀:**  ( 看名字, 不肯定是一位演員否)
    偶像    難度:*** 音樂 難度:** 電影《出軌的女人》  難度:**
    工作雜談:同事   難度:**
     
    ...
     
    [版主回覆08/15/2011 07:45:00]我有點後悔寫這篇blog啊, 寫了題目名出來, 那篇文便好像要寫得很好才可「交差」。我本打算下一篇是「雙子座S」(其實想寫我的朋友), 但大改了三次也不滿意...... 深雪是愛情小說作者。  
     

    回覆刪除
  12. 不必如此!
     自然而然, 哪個題目都好, 想寫就寫好了...
     
     
    [版主回覆08/15/2011 08:11:00]嘻~ 誰叫我這樣認真地列題目出來呢~ 自然要認真對待。 如果連這丁點"壓力"也受不了, 我也不用"出黎行"了

    回覆刪除