2010年12月6日星期一

加國的大自然景色(IV): 陰天時的Rocky Point

煙雨濛濛的Rocky Point。同一處地方,不同天氣,不同感覺。(想起張柏芝的《任何天氣》)




白鴿三兄弟。





隱約有陽光。






 


8 則留言:

  1. 自己一個人去?
    [版主回覆12/06/2010 21:32:00]有朋友同行。

    回覆刪除
  2. 確係一處風景優美的地方!
    [版主回覆12/14/2010 08:43:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 風雨同路喎, 嘻嘻

    回覆刪除
  4. 感覺很悠閒,適合拿著一本書在椅上慢慢看
    [版主回覆12/15/2010 08:09:00]可惜天氣太冷, 又下雨。在夏天時才可坐在公園的椅上看書。

    回覆刪除
  5. 這張照片給我的感覺是:

    鴿甲(最右):「今日天氣唔好,我心情啱靚!」
    鴿乙(中):「嘩,駛唔駛咁呀?!」
    鴿丙:「黎啦,駛乜理佢,我地自己玩咪仲好。」
    [版主回覆12/15/2010 08:23:00]哈哈~ 奧奇你又會咁有心機幫佢地配音ge :) 我接落去: 鴿乙:「咪係!呢度成日都又凍又落雨你又唔係唔知。自己搵d娛樂啦!」

    回覆刪除
  6. 那些紅葉樹襯著這樣灰濛的背景, 好像照片做了效果一樣  就只有這一棵, 其他的不是?
    [版主回覆12/16/2010 08:18:00]真的好像做了效果, 哈哈!! 對!就只有這一棵。

    回覆刪除
  7. 景色很詩情畫意,如果能天天帶本書來讀,多麽寫意﹗
    芝,我終於開了一個關於閱讀的新blog了,歡迎你有空時過來聊天。
    http://hk.myblog.yahoo.com/
    [版主回覆12/21/2010 06:50:00]噢, 你用英文寫閱讀blog呢! 厲害!! 我已訂閱啦~~ 難得有講書的blog。十卜!

    回覆刪除
  8. 對不起,我把新blog的連結寫錯了。應該是:
    http://hk.myblog.yahoo.com/koala_loves_reading

    回覆刪除