2010年9月13日星期一

記九天歐遊:布拉格舊城廣場

 

布拉格最令我震撼的是Old Time Square,站在廣場中間,面對著四面的舊建築物,可以想像自己是在百多年前的歐洲。(不過雙眼要往上望才能有此感覺,因建築物底層已全變成餐館和商店)


從鐘樓頂層往下拍。


 


用相機Lego mode拍的舊城廣場。我沒有一幅從地面拍的舊城廣場照是漂亮的。照片裡最高的建築物是The church of Our Lady before Tyn, 看上去有點詭異。

 


用回正常mode拍的。


 


晚上的舊城廣場。


 


布拉格有名的天文鐘,每小時當指針踏至正點,骷髏骨會搖鈴,藏在鐘內的十二門徒會逐一轉出來,雞也會啼叫。每當此時便會有一大群遊客聚集觀看。




沒有用Logo mode,拍出來也像Lego......

 


4 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  3. WA,咁少人既?我地係頂影落去,無時無刻都超多人,基本上係密麻麻既螞蟻,天文鐘響時就更加不得了。 話時話你有冇稔住ADD我入FRIEND LIST?次次入CODE好煩。
    [版主回覆09/18/2010 18:43:00]其實係果刻咁少人, 之後我再經過時就好左人。好似晚上人比較多。又或者五月唔算旅遊旺季(?)  add番你入friend list啦(係咪揀blog友就得?), 我仲以為我之前add左添。

    回覆刪除
  4. 我覺得Lego mode很有趣~ 將建築物變成玩具, 似乎很簡單嘛XD
    [版主回覆10/03/2010 07:47:00]係啊, 傻瓜機好玩的地方就在這些function! 不過我也同時帶大機去, 大機影得靚d.

    回覆刪除